Verrot

2015

Verrot is een pittige voorstelling van Toneelvereniging Varia uit Vlaardingen. Het verhaal illustreert de belangrijkheid van het maken van de juiste keuzes op de juiste momenten. Moet je afgaan op je gevoel of je verstand? In het leven komen mensen en ‘dingen’ vaak samen zonder dat daar een verklaring voor is. Dan zit er niets anders op dan het avontuur samen aangaan en zien waar het schip strandt.

Regisseuse Olga Hartman kiest, in het door haarzelf geschreven stuk, voor scherpe en directe teksten die plat en hard zijn maar tegelijk bol staan van eerlijke en oprechte emoties. De bijpassende muziek zorgt ervoor dat de kijker volledig meegesleept wordt in dit verhaal. De voorstelling ‘Verrot’ is als een pitbull. It gets you. Het laat je niet gauw los, hoe graag je dat ook wil en hoe hard je ook klapt.

Regie: Olga Hartman

Cast: Britt Planken, Anouk van Buuren, Lars Bol, Nancy van der End-van der Sman, Johanneke Baars, Leslie van Toor, Doron Levy, Peter van Toor en Trevor Wagener

Tekst: Olga Hartman

Licht: Technische Dienst Valkenhof Theater