De Flamingo

2018

Het leven van Frank Goudsmit en zijn partner Albert wordt op z’n kop gezet als Franks twintigjarige zoon Mike bekendmaakt dat hij gaat trouwen met de dochter van de lijsttrekker van de ChristenUnie. Deze laatste is verre van blij met de verloving, maar de positieve publiciteit van een huwelijk zou het recente schandaal rondom de partij wel kunnen doen vergeten. Maar eerst willen hij en zijn vrouw de ouders van Mike ontmoeten. Wat zij niet weten, is dat het om een homoseksueel stel gaat dat een travestieclub runt. Mike en zijn ouders doen er dan ook alles aan om dit te verdoezelen met alle hilarische situaties vandien.

Varia is terug, dit keer met een komedie! Alvast onze excuses voor de pijn in uw kaken en buikspieren!!!

Regie: Mario Cramer

Spelers: Doron Levy, Anouk van Buuren, Lars Bol, Leslie van Toor, Nancy van der End-van der Sman, Erwin van Keulen, Jack Koster, Lijanne Edelijn, Irene Kraak, Gwensley Paula en Levenez Vermaas.

Repetities & voorstellingen
KADE40