Vergeten

2022

Toneelvereniging Varia is terug met het prachtige stuk 'Vergeten'. Zorg dat je erbij bent!

Wouter Jansen is eenzaam en sociaal behoorlijk angstig en onhandig. Echte vrienden heeft hij daardoor ook niet. Wanneer een medestudent, Stan Snijders, zelfmoord pleegt denken de ouders van Stan onterecht dat Wouter een vriend van hem was. Wouter, zelf op zoek naar vriendschap en liefde, probeert de ouders te troosten. Onbedoeld komt Wouter terecht in zijn eigen web van leugens en gecreëerde fantasie. Hij wordt eindelijk gezien en gehoord. Maar hoe lang houdt hij dit vol?

Regie: Mario Cramer

Spelers: Lars Bol, Monica Breevaart-de Visser, Soraya Visser, Irene Kraak, Jack Koster, Erwin van Keulen, Mandy Veldhoen, Jorien van Driel, Doron Levy, Jacqueline Hamerslag