Vergeten

2020

Aan het begin van zijn laatste jaar op het HBO is Wouter Jansen nog onzichtbaar voor de rest op school. Op het moment dat een schoolgenoot zelfmoord pleegt, wordt Wouter onbedoeld aangezien voor diens beste vriend en opgenomen in het gezin van de overleden jongen. Doordat hij niet vertelt dat zij helemaal geen beste vrienden van elkaar waren, raakt hij steeds verder verstrikt in een web van leugens dat hem één van de populairste jongens van school maakt. Blijft hij de waarheid voor zich houden en gaat hij door met dit leven dat hij altijd gewild heeft of vertelt hij de waarheid en wordt hij weer onzichtbaar?

Laat je meeslepen door dit moderne verhaal, verteld met behulp van allerlei (social) media en vraag jezelf af wat jij zou doen als je in de schoenen van deze jongen zou staan.

Regie: Mario Cramer

Spelers: Lars Bol, Monica de Visser, Soraya Visser, Leslie van Toor, Irene Kraak, Jack Koster, Lijanne Edelijn, Doron Levy, Erwin van Keulen

Repetities & voorstellingen
KADE40